Komfort i spokój, czyli czego oczekujemy od salonu fryzjerskiego
Wizyta w salonie fryzjerskim powinna być komfortowa i przyjemna dla każdej klientki. Warto dowiedzieć się, jakie oczekiwania mają osoby wybierające się do salonów fryzjerskich i jak im sprostać.
Jak fryzjer powinien traktować klientki?
Klientka ma prawo do wyjątkowego traktowania podczas wizyty w salonie fryzjerskim. Fryzjer podczas wizyty powinien poświęcić jej czas, a zwłaszcza dokonać niezbędnych konsultacji na temat planowanej fryzury. Fryzjer nie może unikać omówienia celu wizyty, a także spieszyć się z jak najszybszym wykonaniem zadania. Nie może również traktować swojej klientki w sposób mechaniczny, nawet jeśli współpraca jest stała. Dla wielu klientek istotne jest świeże spojrzenie na ich fryzurę, a także doradztwo w tym zakresie. Dlatego fryzjer powinien proponować nowe rozwiązania oraz być na bieżąco z aktualnie obowiązującymi trendami. Dokładnie w takim nurcie funkcjonuje salon fryzjerski we Włocławku, którego strona www.inspiracja-wloclawek.pl, pokazuje, jak ważne jest dla tamtejszych fryzjerów dobre samopoczucie klientek.
Jak fryzjer powinien dbać o zdrowie i higienę?
Fryzjer podczas pracy powinien dbać o zdrowie oraz higienę swoich klientek. Dlatego tak istotne jest zachowanie przez niego wszystkich standardów pracy. Dotyczy to między innymi farbowania włosów, podczas którego powinno się przeprowadzić test farby na fragmencie skóry. Dzięki temu fryzjer będzie miał pewność, że klientka nie jest uczulona na farbę, co umożliwi uniknięcie ewentualnych objawów alergii. Podczas pobytu w salonie fryzjerskim warto zwrócić uwagę również na narzędzia, których używa specjalista. Powinny być czyste oraz odpowiednio zdezynfekowane. Dzięki temu ma się pewność, że fryzjer postępuje w sposób higieniczny, zgodnie ze wszystkimi standardami w tym zakresie.
Jaki nastrój powinien panować w salonie fryzjerskim?
Istotną kwestią podczas wizyty w salonie fryzjerskim jest także nastrój, który tam panuje. Korzystanie z zabiegów fryzjerskich powinno być dla kobiety przyjemnością oraz relaksem. Dlatego fryzjer podczas wykonywania zabiegów na włosach powinien na bieżąco upewniać się, czy klientka czuje się komfortowo i nic jej nie przeszkadza. Specjalista powinien każdą swoją klientkę traktować z szacunkiem, na jaki zasługuje. Podczas pobytu w salonie fryzjerskim klientka ma prawo do ciszy, a fryzjer powinien być skupiony na jej fryzurze, a nie na rozmowie, jeśli klientka jej nie aprobuje.
Czego nie lubią klientki u fryzjera?
Klientkom w salonach fryzjerskich nie podoba się bardzo wiele rzeczy. Przede wszystkim kobiety nie lubią dodatkowych zabiegów o wysokich kosztach, które znacząco podnoszą ostateczną cenę wizyty. Fryzjer nie powinien naciskać na klientkę, aby ta zdecydowała się na skorzystanie z większej ilości usług, niż początkowo planowała. Klientki nie chcą chodzić do fryzjerów, którzy krytykują ich fryzurę, ponieważ czują się wtedy niekomfortowo. Dlatego fryzjer powinien unikać oceniania wyglądu osób, które do niego przychodzą. Kolejną kwestią, której nie lubią klientki w salonach fryzjerskich, jest brak zrozumienia. Bardzo często objawia się on poprzez ścięcie większej ilości włosów niż pierwotnie planowana.
lub dodaj komentarz jako gość
Dodaj pierwszy komentarz.
Najpopularniejsze wpisy:
-
Moda związana z wystrojem wnętrz
-
Mezoterapia w znaczeniu medycznym oraz kosmetycznym
-
Jak zaprojektować odpoczynek?
-
Znicze - światełko pamięci
-
Szkło lacobel, drzwi szklane, szklane kabiny - nowoczesne wnętrza
Najnowsze wpisy:
-
Nauka jazdy na łyżwach – dla dorosłych czy tylko dla dzieci?
-
Dlaczego regularne pranie tapicerki jest kluczowe dla zdrowia Twojej rodziny?
-
Rolety plisowane – stylowe i praktyczne osłony okienne do każdego domu
-
Koncentrator tlenu - nowy czy z wypożyczalni?
-
Czy warto skorzystać z usług radcy prawnego przed zakupem mieszkania?